Bu makalemizde kurumsal antivirüs çözümlerimiz için Policy (kuralların) nasıl oluşturulacağını bulabilirsiniz.


  1. Panele giriş yaptıktan sonra sol menüden Policies sekmesine geliyoruz.
  2. Bir şirket için panel açıldığında otomatik olarak default bir policy tanımlanır. Default policy yeni kurulum yapılan makinelerin ilk aldığı policydir.
  3. Farklı bir policy oluşturmak için, Add veya Clone Policy seçeneklerini kullanabiliriz.
  4. Eğer Clone Policy seçeneği kullanılırsa seçili olan policynin bir kopyası oluşturulur, diğer policydeki bütün ayarlar yeni policye geçer.
  5. Değiştirmek istediğimiz, ekleme yapmak istediğimiz kısımları doldurup Policyi Save diyerek kaydedebiliriz.
  6. Policy sayfasında istediğimiz kadar policy oluşturabiliriz, oluşturulan bütün policyleri Policies sekmesinden görüntüleyebiliriz.
  7. Default policyi değiştirmek, yeni bir policyi default olarak tanımlamak istersek, kullanmak istediğimiz policyi seçip Set as default olarak işaretleyebiliriz.